Resolusi 2020

Untuk tahun 2020,ada beberapa target yang saya ingin capai.

1. Membaca 30 buah buku.Tahun lepas target hanya 20 sebab nak fokus pada pengajaran Bahasa Jepun.Tapi tahun ni,saya nak naikkan semula target memandangkan kesihatan yang tak berapa nak ok untuk meneruskan pengajaran di dalam bidang bahasa.Tahun lepas walaupun target hanya 20 buah,dapat juga lah baca 23.Tahniah saya ucapkan pada diri saya sendiri.Hahaha..

2. Tahun ni memang nak aktifkan semula blog ni.Khas untuk menulis tentang buku dan segala tentang isinya.Rugi lah pula dah ada tapi nak biar jadi habuk.Jadi,apa kata kita teruskan je blog ni.Tak payah nak buat blog baru.Yang ni pun tak terjaga.

3. Lebihkan menulis dan meluangkan masa dengan aktiviti membaca.Jangan jadi orang bodoh.Tu resolusi utama saya.Baca,tulis,baca,tulis dan baca lagi.

4. Jadi,apa lagi.Marilah kita menulis tentang buku yang telah dibaca!

Published by mainclosedmonday

Suka baca buku untuk mengelakkan diri dari dihantui oleh homo sapiens yang merimaskan jiwa.Tapi suka juga stalk homo sapiens yang lain.Hahaha..

Leave a comment